Ў кантакце

панядзелак, 16 студзеня 2012 г.


Дзень 8 — 25 студзеня 2012 г.

Тэма дня: З’яднаныя ў валадаранні Хрыста.
Пераможцу дам сесці са Мною на троне Маім (Aп 3, 21)

Першае чытанне                                                                1 Кр 29,10-13

У Тваёй руцэ і сіла, і моц

Чытанне Першай кнігі Кронікаў.

Давід праслаўляў Пана кажучы:
Будзь праслаўлены, Пане,
Божа нашага айца, Ізраэля,
на векі вечныя.
Твая, Пане, узнёсласць і магутнасць,
слава, прыгажосць і веліч,
бо ўсё, што ў небе і на зямлі, Тваё.
Тваё, Пане, валадарства,
і Ты, як Галава, уздымаешся па-над усім.
Ад Цябе паходзяць
багацце і слава.
Ты над усім пануеш.
У Тваёй руцэ і сіла, і моц.
Твая рука ўзвялічвае
і ўсё ўмацоўвае.
Цяпер, наш Божа, мы дзякуем Табе
і праслаўляем імя Тваёй велічы.
Гэта слова Божае.

Рэспансарыйны псальм                                                              Пс 21, 2-7
Рэфрэн: Пане, Тваёй сілай цешыцца кароль.
2.     Пане, Тваёй сілай цешыцца кароль, *
і вельмі радуецца Тваёй дапамозе.
3.     Ты выканаў жаданне ягонага сэрца, *
і просьбы вуснаў яго не адкінуў.
Рэфрэн:
4.     Бо Ты сустрэў яго жаданымі благаслаўленнямі, *
на яго галаву ўсклаў вянок з чыстага золата.
5.     Ён прасіў у Цябе жыцця, *
і Ты даў яму даўгалецце на вечныя вякі.
Рэфрэн:
6.     Вялікая слава яго пры Тваёй дапамозе, *
Ты ўсклаў на яго веліч і гонар.
7.     Благаслаўленне даў яму навекі, *
усцешыў яго радасцю перад Тваім абліччам.
Рэфрэн:

Другоае чытанне                                                                Ап 3, 19-22

Пераможцу дам сесці са Мною на троне Маім

Чытанне кнігі Апакаліпсіса святога Яна.

Каго Я люблю, тых дакараю і выхоўваю. Таму будзь руплівы і пакайся.
Вось стаю каля дзвярэй і стукаюся. Калі хто пачуе Мой голас і адчыніць дзверы, увайду да яго і буду вячэраць з ім, а ён са Мною.
Пераможцу дам сесці са Мною на троне Маім, як і Я перамог і сеў з Айцом Маім на троне Яго. Хто мае вуха, няхай слухае, што кажа Дух Касцёлам.
Гэта слова Божае.

Акламацыя: Аллелюя, аллелюя, аллелюя.
Ойча, хачу, каб тыя, каго Ты даў Мне, былі са Мною там, дзе Я ёсць,
каб бачылі славу Маю, якую Ты даў Мне перад заснаваннем свету.
Акламацыя: Аллелюя, аллелюя, аллелюя.

Евангелле                                                                                               Ян 12, 23-26

Калі пшанічнае зерне, упаўшы ў зямлю, памрэ, то прынясе багаты плён

Хто Мне служыць, таго ўшануе Айцец Мой
+ Чытанне святога Евангелля паводле Яна.
Езус сказаў вучням: Настала гадзіна ўславіцца Сыну Чалавечаму. Сапраўды, сапраўды кажу вам: калі пшанічнае зерне, упаўшы ў зямлю, не памрэ, то застанецца адно, а калі памрэ, то прынясе багаты плён. Хто любіць жыццё сваё, загубіць яго; а той, хто ненавідзіць жыццё сваё на гэтым свеце, захавае яго для вечнага жыцця. Калі хто служыць Мне, няхай ідзе Маім шляхам; і дзе Я, там будзе і слуга Мой. І хто Мне служыць, таго ўшануе Айцец Мой.
Гэта слова Пана.

No comments: